PLN | £ | | $ | RUB | LTL | KC
Jesteś tutaj: Strona główna » FAQ

Szanowni Państwo

   W tym dziale pojawiać się będą odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania. Wierzymy, że nowej generacji oprogramowanie naszego sklepu oraz logiczne rozmieszczenie jego elementów skutkować będzie znikomą ilością wpisów w tej kategorii.


zespół HK HERKULES




1. Czy  macie Państwo w sklepie miejsce, gdzie mogę znaleźć wszystkie interesujące mnie informacje (koszty wysyłki, formy płatności, regulamin etc)?

- oczywiście, że posiadamy taki magiczny kącik :-). Cała sekcja informacji potencjalnie użytecznych Klientowi (tzw. Niezbędnik Klienta) umieszczona jest na dole każdej strony i podstrony sklepu - bardzo prosimy przewinąć stronę na sam dół. 

Część informacji (zdublowaną) można też znaleźć na samej górze każdej strony - pomarańczowa belka. Fachowcy od ergonomii stron www twierdzą, że wygodniej już się nie da, choć powyższe pytanie świadczy, że jeśli strona jest zbyt "długa" to można się zgubić :-).


2. Mam problem z zapięciem (zamkiem) pasów w foteliku - kiedy pasy się naprężą, zapięcie samo się otwiera.

- prosimy sprawdzić czy w zamku (klamrze) nie ma okruchów chleba, ciastek, tudzież innego jedzenia. Jeśli gniazdo zamka (i sprężyna będąca w środku) zostało zapchane to końcówki pasów nie dochodzą do końca podczas wpinania do klamry co może skutkować samoczynnym wypinaniem się pasów.


3. Skąd się wzieła nazwa HK-HERKULES?


- pierwszy człon ma podłoże "historyczne" a drugi symbolizuje:
a) w postaci dojrzałej - siłę i rzetelność wykonywanych zadań (abstahując dlaczego Herkules musiał wykonać 12 prac ;-)
b) w postaci dziecięco-humorystycznej (mały Herkulesik) - nie kojarzącej sie bezpośrednio z tzw. pieluchami (zmora wielu Tatusiów :-).

   Niejako przy okazji - nazwa sklepu, poprzez swą odmienność (od typowych "bobaskologii" charakterystycznych dla rynku artykułow dziecięcych) pozwala zaznaczyć odmienność filozofii naszej firmy (troska o Klienta i wyjątkowo kompleksowe podejście do tematu - nawet w najwiekszym pośpiechu nie stosujemy bezosobowo-zdawkowych maili).


4. Ustawa mówi, że Konsument ma 10  dni na zwrot nieużywanego towaru. Po raz pierwszy spotkałem się, ze jakaś firma daje nawet 4 dni dłużej. Dlaczego u was sa 2 tygodnie?

- a dlaczego nie? Może warto zastanowić się czemu większość firm w Polsce nie informuje Konsumentów (przy zakupie na tzw. "odległość") o  możliwości zwrotu towaru w ustawowym czasie 10 dni. Oferując sprawdzone produkty nie boimy się zwrotów i dlatego możemy sobie pozwolić by nasz Klient miał 4 dni do namysłu więcej.

   WARTO WIEDZIEĆ - jeśli jakaś firma nie informuje na swojej stronie www (lub na stronie aukcji) o możliwości zwrotu towaru w ciągu 10 dni to, w myśl ustawy, czas na zwrot towaru wydłuża się do 3 miesięcy !

   UPDATE - nowa Ustawa o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827), wprowadziła 14 dniowe prawo zwrotu, dlatego też, znowu przekraczając "in plus" wymagania Ustawy, naszym Klientom oferujemy 15 dni do namysłu.


5. Czy Wasz sklep pokrywa koszty przesyłek reklamacyjnych?

- TAK. Jeżeli następuje uzasadniona reklamacja uszkodzonego towaru to oczywiście ponosimy (ustalone wcześniej z Klientem) koszty przesyłki, choć należy odróżnić reklamację od zwrotu zakupionego towaru (sprawnego - bo Klient się rozmyśłił). Przykro nam to pisać ale od czasu  pewnej nieprzyjemnej reklamacji (Klient sam uszkodził produkt by go ddać) współpracujemy z rzeczoznawcą i kancelarią prawną.

  WARTO WIEDZIEĆ - jeśli jakaś firma przerzuca na Klientów koszty reklamacji to nie dosyć, że jest to niezgodne z prawem ale i nieetyczne ("naciąganie" nieświadomych swoich praw Klientów).


6. Jakie są koszty przesyłki?

- koszty przesyłki sa podane na stronach:
a) Koszt dostawy - Polska
b) Koszt dostawy - Zagranica
i są one skalkulowane adekwatnie do ponoszonych przez nasz kosztów logistycznych - NIE ZARABIAMY NA PRZESYŁKACH !

 
WARTO WIEDZIEĆ - prosimy nie zapominać, że koszt zakupu towaru w Internecie to koszt produktu + koszt przesyłki!
Polskie prawo zabrania zawyżać kosztów transportu ("bezpodstawne wzbogacenie") ale jak widać (szczególnie na portalach aukcyjnych) prawo swoje a rzeczywistość swoje.



7. Jakie są ceny rozszerzeń gwarancji do 3 lat?


- ceny zależą od artykułu i przedstawiane są Klientowi zainteresowanemu konkretnym produktem.


8. Czy przesyłki moga być doręczone w weekend?

- generalnie TAK (doręczenie w sobotę)  choć nie polecamy tej opcji ponieważ za doręczenie w weekend firmy spedycyjno-kurierskie żądają dopłaty.


9. Czy przesyłki są ubezpieczone ?

- wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone co najmniej do kwoty wartości towaru.


10. Wszystko pięknie ładnie - co prawda dzięki Waszemu mini-FAQ dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy ale ideałów nie ma :P

- oczywiście, że nie ma - dlatego Państwa uwagi są bardzo mile widziane. Każdemu może zdarzyć się pomyłka - jednakże nasi Klienci (zarówno obecni jak i potencjalni) mają ten komfort, że jeśli popełnimy błąd to nie jest to celowe działanie i potrafimy się do niego przyznać.

 
Magnus
2017-08-16
Niestety z wózkiem wpadłam w głęboką dziurę i uszkodziła się zawleczka od koła. Herkules stanął na wysokości zadania i na swój koszt usunął usterkę (a nie jak inni, którzy przerzucają na kupującego koszty przesyłek - zresztą